Monday 31 December 2007

belajar memandu...


rasa seram n gabra pun ada bila blajar memandu nih... tapi kene cekal n steady kan aje perasaan nih...kalau tidak sampai bila aku nak ada lesen.. kalau L je berapa lama leh tahan... yang aku ingat masa belajar ngan suami hari sabtu n petang ahad... start enjin pehtu tekan clutch masuk gear satu pehtu lepas clutch perlahan lahan...dah bergerak kereta... baru tekan minyak... apa lagik ye.. kalau nak masuk gear dua.. kene laju sket... baru tekan clutch..masuk gear dua peh tu lepas clutch n tekan minyak... kalau nak berhenti... erm... tekan clutch peh tu tekan brek n free gear... .. nak buat selekoh tak pandai lagik.. tak reti nak budget... byk kesilapan ah... aku tak tgk cermin pun.. aku pandang depan je... gabra... n takut takut nak bawak... aku mesti praktis main main kaki nih... masa bengkel rituh bulan yang dulu dulu iaitu bulan 7 rasanyalama dah..... aku banyak gabra sbb tukang ajar tu marah aku tekan brek kuat sgt...dia ckp nnt rosak pam dia... hurm... kene relax...tenang...peh ni latih main kaki lagik...

No comments:

Post a Comment