Thursday 31 March 2011

Malam ini

aku mengeluh... suka sangat mengeluh, tidak pasti mengapa suka sangat mengeluh, nak kata tak bersyukur, acapkali aku melafazkan... "alhamdulillah"... aku paham makna alhamdulillah... syukur kepada Allah... terima kasih Allah...

hari ini dengan tiba tiba (langkah ku terhenti... )... hehehe... aku nak "upadate blog"

sekarang jam menunjukkan jam 319 am... hari rabu 31 Mac 2011...

April menanti penuh ketidaksabaran, ada sesuatu yang aku cuba nak dapatkan untuk seseorang yang istimewa... doa sangat sangat supaya lulus...

minggu kedua kerja shift 430 pm - 2 am... dapat pulak panggilan di hujung masa... gelabah sekejap.. maklumlah tumpang kereta rakan sekerja...

apa benda nak update pun tak de idea.. bosan!

yang pasti aku nak dapatkan blackberry... tak pun nokia N8... bila nak tertunai, tidak pasti.... suka berangan lelebih... tak dapat xpe.. saje je....


ah esok masih lagi shift 430 pm - 2 am... minggu yg ok... suka gak ah keje shift 430 ni tapi leceh sbb kena nyusahkan kawan hantar balik umah... kita tak pandai drive... mgu depan shift 1230 pm sampai 10 pm... ni pun best gak... balik awal... hehehe... better dr balik jam 2 am...

No comments:

Post a Comment