Friday 17 February 2012

Jenjalan Melaka - Part 1

Alhamdulillah... akhirnya perancangan untuk buat "Team Outing" berjaya kali ini... walaupun keadaan kewangan sangat menduga, kami sepakat membantu... 1TeaM!... Berkat perbincangan dan kerjasama semua pihak, kami selamat sampai dan pulang...

first impression bila sampai rumah?

M.E.L.E.P.E.K
melepek ok... sangat penat... even aku tak drive pun.. dok belakang pun penat tau... (tidur kot!) ;p... hahahaha... setelah masuk cabang baru pokok ketapang, kelompok daunan menghijau yang rendang, belum lagi buat outing ke sana sini... ekekeke... ini lah first time... walaupun melepek aku tetapp gigih buat kerja rumah... dua hari kot tak de kat rumah... apa cerita??? ceritanya ialah... Jalan-jalan ke Melaka...

Inilah meet point kami... Shell - Tol Sungai Besi... Aku tak tau lah pulak kenderaan siapa menjejakkan bumi kan kat sini terlebih dahulu... sebab aku n geng sampai last... janji pukul 10, tapi tak tau lah kul berapa geng Jay N G tiba... apa ada hal.. biar lambat asal selamat...


ni bos aku... hehehe... bersama wife ngan anak... comel anak dara bos aku...


ini geng Dayat (WUQ)... ahli nye ialah... keciq, adam & zai... terbaik lah adam... join outing walaupun dah masuk team lain... kamu sangat menarik... ouch~

ini ialah Adil... ketua rombongan Jay N G... heeee bergaya kan bawak kereta... berani... tak macam orang yang tengah menaip ni... takut nak belajar kereta... ahli geng Jay N G terdiri daripada aku, Shidah & QerChique...


perjalanan lama mana aku pun tak tau.. lebih kurang 1 jam 30 minit dah sampai sini kot... dari tol sungai besi tau...

taraaaaaaaaaa... dah sampai pun Melaka...

2 comments:

  1. jenjalan je ko yer..heee

    Nota : Jillian ni kat kedai kek Cherry. Kat deretan McDonalds & kedai bunga tu.

    ReplyDelete