Tuesday 13 March 2012

MakAn MAkAN

tadaaaaaaaaaaa...
sejak akhir akhir ni rajin pulak nak update blog kan?! teruja dengan rakan rakan blog yang masih aktif... jadi aku update lah sikit sikit...

sikit je...

:)

tak pepasal malam malam buta mengkematukan bontot dan mengeraskan otot paha dengan menunggang motosikal mencari kedai makan... memula ingat nak makan kue teow goreng muallaf kat PJ Old Town... aleh aleh tak jadi... ehem ehem tukar pikiran setelah aku mencadangkan makan makan kat SS2 atau kampung baru....

dah sampai kampung baru... kononnya nak makan chicken chop, aleh aleh (lagi) ehem ehem ajak makan nasi kerabu.... kalau nak makan nasi kerabu kena cari kedai kak som... dan dan tutup pulak... so kami jengah kedai sebelah.. Suraya Seafood... ramai lah pulak yang nak makan memalam ni kan... semua yang duk berdiri sibuk nak kejar table yang bakal di kosongkan pelanggan....

memahami si ehem ehem yang tak suka menunggu... aku cadangkan dia ronda ronda dulu, sementara aku tunggu kat kedai... cop tempat ok... dah dapat tempat.. aku call ehem ehem... so kami pun order dan makan! nice ok... i like somtam

ini lah somtam!!! cedap!!!

ehem ehem yang order... cedap jugak...
nak nak lagi ada udang goreng salut tepung...


ni pehal tehtihbeh kan... aku letak gambar perpustakaan negara...
hahaha.. after makan makan... ehem ehem ajak ronda-ronda... saje je kot dia bawak laluan ni...
masa zaman U dulu,, asal cuti semester... atau cuti pendek... kami rajin study sesama kat sini...
yup!!! dari UTM skudai ehem ehem travel...

;p

No comments:

Post a Comment