Tuesday 9 September 2008

adik haziq...

hurm... apa nak dicoretkan ye... hari khamis lepas... 4hb september... ada appoinment dgn doktor kat hospital besar... warghhhh... dapat no 11... tapi nasib baik ada ramai doktor... and doktor untuk scanning pun dah ready... tak de lah lama sgt nak tgu... tapi habis kul 10 gek... ok... semua nye ok.. scan perut nih... he he he... insya-Allah haziq bakal dapat adik lelaki.... sbb nampak punai dia masa doktor scan... comel je punai dia... kih kih kih...

balik umah aku naik bas... huhu.. suami aku bz ngan ISO... n SOP... sebelum balik umah aku singgah JJ... beli lauk utk berbuka... balik dari jj aku dapatkan perkhidmatan teksi.. 10 hengget tambang nye... tak pe... walaupun sebenarnya tak jauh mana... tapi dah standard melaka itu harga nye... malas nak ngadu kat kementerian pengangkutan...

buka hari tu aku masak popia goreng... n mee kari...

esoknya... aku ke klinik desa pulak... check up le... apa lagi kan... ni aku kuar umah jalan kaki jam 10... setel check up n tiba umah jam 1200 thg hari...

ptg nye... aku masak bihun goreng je... peh tu suami aku bagi signal suh siap... balik KL... jenguk haziq... buka kat atas jalan le jawabnye.... tak kisah... janji dapat jumpa haziq ASAP... rindu nye kat dia....

sekarang haziq berada di KL... nenek nenek makcik makcik dia jaga... aku nih nunggu hari je... bebila leh meletup..... kalau tak meletup sampai 21hb... 22hb sept admit ward n 22hb IOL (induce on labour).... kita tunggu... n doakan kami dua beranak sihat walafiat dan selamat hendaknya... amin...

No comments:

Post a Comment