Tuesday 15 December 2009

Interview ..........

alhamdulillah, jemputan temuduga yang di adakan pada hari sabtu telah berjalan dengan lancar... ada beberapa sessi saringan...

sungguh membosan kan apabila ada slot buat karangan dalam bahasa inggeris.... kalau bahasa melayu pun aku bosan...

antara soalan soalan yang berkisar....

IT test ...semua tentang dunia network dan IT...
typing test... ok

aku=dapat jawab

yang tak seronok... setiap calon di temuduga secara berkumpulan.... gugup... kegugupan masing masing terserlah!

hahaha.. aku steady! interviewer tak nak ty aku apa apa! apasal aku tak tahu... aku brief tentang diri aku shortly, and of course dlm resume semua lengkap... nak banyak tanya aku cepuk lah! (boleh pulak)...

lulus... mmg lulus... masalah... 11 shift! giler... tonggang langgang anak anak aku nanti... last duty about 2.30 am.... so aku dah ckp ngan HR kat sana... to KIV my application....... next intake lah pulak... aku sdg cari keje yang normal shift.... yaaaaaaaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment