Sunday 10 January 2010

hari ke 9

esok masuk hari ke 9. hari aku dalam mendalami ilmu. 2 penilaian telah dijalankan. Syukur. kedua-dua penilaian aku lulus. esok, ada byk lagi perlu didedahkan. ada lagi penilaian. bagus penilaian begini. menguji kesabaran iman!

moga jalan ini diberkati. amin!

semalam jenjalan ke mid valley. ada pesta coklat. pulun makan coklat. masa ehem ehem shoot ada gangguan muncul. ehem ehem ckp hari isnin dah ada gangguan itu. aku ty lah masalah apa? then ehem ehem ckp lah itu ini begitu begini. aku sarankan jumpa tokey kedai. ty aku, pakai pun tidak flash sb 900 itu.

tadi gi amcorp mall. jumpa uncle jason. flash sb 900 ada masalah. apa masalah aku pun tak tahu. beli kemain mahal. tapi bermasalah jugak! masalah mula di kesan pada hari isnin 4hb januari 2010. masa tu ehem ehem ada shoot di kagumas sempena hari pendaftaran pelajar.

hurm... apa lagi nak bebel...

ni dah kul 11 malam, kang pagi kang kul 4 dah kena bangun balik. masak dan kemas apa yang patut. minggu ni aku ada kelas tambah ilmu di dada giliran jam 7.30 pagi.

so menu pagi kang untuk di masak ialah... ikan tenggiri aku buat goreng je, and potato is a must utk emir... telur dadar sepinggan. jangan lah aku kesiangan pulak. masak lah aku dalam kelas nnt. kalau lambat ada akademi menari lah pulak! oh tidak.... jangan lambat.

No comments:

Post a Comment