Tuesday 16 February 2010

nasi goreng dari...

oh best...
hari ini aku leh guna tenet sehabis baik.

lama tak bebel kan

sekarang dah tak boleh nak online selalu.
sedia maklum, hard disk ku corrupt sudah
maka nya sering berebut laptop ehem ehem
kadang kadang jadi konflik

ye lah kita pun byk nottyfication!
sungguh merenyam bukan!

aku peduli apa...

kak zara aluwi sudah keluar satu lagi novel..
aku?
lapuk sudah bersama hard disk yang corrupt...

nnt lah...
belum masa utk aku berkarya
biar duit dah habis beli ebook itu dan dan ini

apa ada hal!

urm...

aku dah lama tak buat kek coklat..
bila ntah nak buat
haziq selalu mintak
aku beli ready made je
malas melanda...
balik rumah penat
nak masak kek mmg mudah
nak mengerjakan cuci-cucian satu hal pulak...

nnt lah...

nak ajak ehem ehem bawak anak anak gi mandi manda
kaki dia sakit lagi
hurm

byk tol mengeluh!

tak baik!

hari ini mood ehem ehem baik
sangat baik
dia buat nasi goreng
sedap...
kalah nasi goreng hari itu punya...

ok... hati sudah tak keruan
bila lah nak dpt netbook nih

ah.. stop sudah...

No comments:

Post a Comment