Sunday, 2 January 2011

Dua Januari Dua Puluh Sebelas

... salam tahun baru semua... tapi hari ini dah 2 januari u all...

29hb disember 2010 genap setahun aku kerja...
alhamdulillah tiada MC... hulala...

sedang tunggu ANUGERAH SIHAT - healthy award............ tak sabar... sbb dulu dulu aku kerja pun tak de mc.. tapi tak de award.. kali ini aku kerja dengan syarikat ini... mereka ada healthy award... teruja sangat ok!

alhamdulillah setahun kerja aku dapat jugak D90! terbaik! aku beli dengan lense Tokina 11-16mm f2.8... tapi tokina itu aku hadiah kan untuk ehem ehem aku... sempena wedding anniversary... dengan harapan... apa yang di usahakan membuahkan hasil...

*** special credit- cikgu own... thanks for ur suggestion.. amat berguna...

-my love D90-

new girlfriend for ehem ehem...

walaupun aku tak pandai guna dslr... tapi aku beli jugak jugak sbb aku suka hasil gambar tuh... contoh...







ini lah hasil gambar.... suka tengok... sangat sangat suka.... auto kot! hahaha... kalau ada yang bangga dengan dslt atau jenama lain... aku tetap bangga dengan nikon... heheh...

2 comments:

  1. xmo sebut ke sape cadang tokina tew...hehehehhee

    ReplyDelete
  2. ha ah... lama x singgah. sihat ke?

    ReplyDelete