Wednesday 15 June 2011

WIN & RIDE CONTEST - 7-Eleven

dianjurkan oleh 7-Eleven

salam semua... hari ini, saat ini, akhirnya aku berkesempatan nak cerita pasal contest yang aku sangat sangat teruja nak join... tak tau lah pasal apa nak sgt ikut serta... memang tak dinafikan.. hampir setiap hari aku akan singgah 7-E kat TTDI tuh... kadang beli slurpee, ye lah dah panas sgt cuaca kat luar, penatnya lagi dengan menaiki bas U82 dari KL Sentral ke TTDI, berjalan kaki yang tak berapa jauh dari bustop. ada pulak 7-E berdekatan dengan tempat kerja... hurm apa lgi....Slurping Slurpee lah yang mampu menjadikan bahang cuaca menjadi dingin salji bak slurpee yang dihirup membasahi tekak... nyaman!

aku ni bukan nye selalu sangat nak menyertai mana mana peraduan... maklumlah... kebarangkalian untuk menang itu sangat lah tipis... kalau yang hantar borang itu jumlah 1000000.. aku lak hantar borang 3 keping je, bayangkan.. bangkali aku utk menang paling seronok pun voucher RM100 dah cukup memadai.. (alahai.. berangan lah pulak aku ni... ) tapi ikut nisbah nye... 3/1000000... sangat tipis dan nipis untuk beroleh... tapi hantar aje lah kan... kalau bukan bahagian kita tak perlu nak berasa dengki... hehehe...

No comments:

Post a Comment