Friday 27 April 2012

tiga perpuluhan empat satu pagi



aku suka dengar lagu ini... abaikan video yang korang rasa agak kureng sikit...

dah pagi... masih lagi berjaga... tak leh tidur... duk sibuk layan lagu ni.. UNINTENDED - MUSE... baru jengah satu blog dari rakan sekerja shakiddo.

dah 2 tahun 4 bulan aku kerja kat company ni. nak cari kerja lain malas. nak update blog pun dah naik malas.
bila bukak balik ada 3 komen yang perlu di semak... publish kan aje.

"good luck untuk you all yang bakal amik MedSi... apa yang saya ada saya kongsi bersama.... terima kasih tinggal kan jejak berkenaan medsi.. kalau tak dah jadi katak bawah tempurung lah saya"

aku memang nak jadi cikgu.. tapi dah banyak kali aku ambil ujian MTEST... tak pernah lulus. seingat aku tahun 2002 aku pernah attend interview. pun tak lepas. masa tu ramai kawan kawan dari aliran math, bio, chemistry... dapat join jadi guru... aliran aku ? food service.. mmg tak de kena mengena dengan isu kementerian time tu nak membahasakan inggeris dalam mengajar di sekolah

nasib tidak menyebelahi aku.... apapun alhamdulillah..

jengah laman sesawang Majlis Peperiksaan Malaysia jugak... better dari dulu...

KPLI atau DPLI.. kalau dulu memang ternanti-nanti nak beli borang online... sejak dah kerja ni. langsung lupa... nak kata kerja sekarang ni secure, tak jugak... nak kata kerja sekarang ni best, huhahuha... je lebih... kena acah sikit atau kena gertak sikit kontrol gelabah...

hahhaah

apa pun aku besyukur...
nak makan durian king 30hb... tapi tgk dulu gaji nye...

hari ini aku dan encek suami akan bergerak ke rembau... ada majlis! yeay.. mata tak mau tidur lagi ni...

panas td.. ni hujan pulak...

tetiba nak jengah nuffnang... RM49.69... lagi sikit nak cash out..... lalalalala...

1 comment:

  1. haaahhh.. patut laaa tersedak. ada orang sebut nama kat sini. hehhehee.. hari isnin kena cari durian laaaa nih.

    p/s: bulan depan boleh cashout nuffnang laaa tuh.. kachingggg!!!!

    ReplyDelete