Friday 3 August 2012

Aku Bukan Boneka

malam ni tak tidur awal lagi... sindrom takut bangun lewat untuk bersahur. dalam aku dok online ni aku dengar lagu fauziah latiff ni... tetiba pulak nak layan lagu ni...

Kau... berikan aku pedang berbulu bunga, Dan terpaksa aku pegang matanya, Walau luka menahan asmara Duka lara yang ku pendam Walau diri sengsara Kau berikan aku mahligai permata Ditengah lautan yang bergelora Indah rupa isinya hampa Kasih sayang ditengah gelombang Cinta mu yang curang... ( korus ) Hari berganti hari Pahat tidak berbunyi Janji tinggal janji Tangisan dalam senyuman Aku hidang kepada handai dan taulan Namun kelihatan Demi cinta Tidak sanggup aku berpura-pura Aku bukan boneka Yang bernyawa... Ku kan terus mengharap dan berdoa Moga kau akan berubah hendaknya Aku hanya seorang wanita Lembut bukan bererti lemah... Ku seorang wanita... Lembut bukan bererti lemah...

No comments:

Post a Comment