Thursday 2 August 2012

i am so ugly i cut my hair

hahaha... tetiba buat tajuk pasal hodoh dan gunting rambut... pada hal tajuk tu adalah bait bait lagu dari kumpulan Butterfingers yang berjudul UGLY... alkisahnye lah kan... hari jumaat aku gi kedai gunting rambut kat TESCO Scott Garden... aku just nak potong je rambut aku ni.. tapi si Hellen ni dok membebel suh aku cuci ngan blow... OK~ tetiba je aku jadi setuju... terbang RM35... dalam dia duk gunting, cuci dan blow... dia sibuk lak bitau petua itu dan ini... suh aku pakai conditioner lah... suh aku berdandan selalu lah... (nampak sangat kan aku serabai)... hahaha... aku tak pandai nak hias hias diri ni....

dan dan... dia suh aku lak buat rebonding.... alalalalalalala.... tak mau lah sampai nak rebonding... aku suka je ikal mayang mengurai ni... (eh?!)

Hellen cakap... tukar penampilan.... sempena nak raya... eh?!

aku cakap kat dia Khamis 2 Ogos nak buat... hehehe... tapi macam tak nak je... apa pun aku tgk lah pagi nnt cemana... risau gak.. dah buat rebonding nanti byk lak cekadak nak di jaga rambut ni....

ni jam dah pukul satu lima puluh satu pagi... aku memang tak mau tidur... lagi pun off day lagi... so jap lagi nak masak untuk sahur... masak nasi ngan goreng ayam je kot... pas tu buat sambal sikit...mmm...

ni ayam masak merah. aku masak hari khamis lepas
 hari ni aku ngan awin cruz gi Jalan TAR... gi Bak Tailor nak alter balik cekak musang... sempit amat si ehem ehem pakai... tailor man tu cakap amik masa nak siap sebab nak cari kain dalam bungkusan plastik yang berbondong bondong bukan senang... aku apa lagi gelabah kabit laaaaa!!! aku amik keputusan gi Harrison belikain semeter... ha kan dah jenuh nak mencari kain ungu tu pulak... penat... kesian anak anak ibu...

berbulu abg tailor tu potong kain... dia main rentap je...
lepas ni tak pasti lah nak hantar kat bak tailor lagi ke tidak... kalau dengan Azam Chempaka... aku puas hati gak,... tapi tak tau lah kalau tailor dorang pun main rentap jugak bila nak potong kain... tak pe laaa....janji tak tercekak leher si ehem ehem nanti... entah entah tailor tu bengang kot sebab dan dan aku mintak kain lebih... bukan apa... takut nnt apa apa jadi yang lain pulak.. kang kuar balik ayat susah nak cari kain lebihan...

aku sempat gak beli kain sampin untuk anak anak aku... sementara anak anak ikut senang aku nak ukur sampin dorang ni.... beli jugak kat Bak Tailor...

then gegas pulak ke sogo... awin cruz beli barang dapur... aku pulak ingat nak beli baju raya anak anak.. tapi badan dah sedap duduk temankan anak anak makan kat MCD, terus malas nak beli belah... lepas habis makan terus gi AP kat cheras.. si awin beli... then awin hantar balik... kesian lak kat awin.. aku kat dalam kete membungkang... hahaha... nasib ko lah awin!!!




No comments:

Post a Comment