Tuesday 5 February 2008

bosan!!!

ya Allah... hari ini aku betul betul di selubungi kebosanan... esok baru si hakmal balik dari berkursus.... bosan kan..duk rumah seorang diri... nak balik KL... hakmal tak izinkan.. katanya balik bersama...

patutnya hari ini ada kelas memandu... tapi pengajar aku ada kelas modul 6 jam pulak... terpaksa batal.. ingat nak kuar ah lepas belajar memandu... konon nak ke town.. ambil angin...

entah apalah yang si hakmal buat sekarang ye... dia ada kursus kat INTAN Kluang, Johor... 3 hari bermula semalam... kalau kursus terus dapat tetap bagus jugak.... amin... amin... amin....

ha baru aku teringat pasal bos dia... suka hati aku nak cerita... ada ke hari cuti sesibuk alam bos dia kol anto sms... dah nak tengah malam pun bos hakmal sms dia... bila tak return kol o sms dia ty... kredit lagi ke yang menjadi alasan... kalau aku jadi hakmal... aku off kan aje mobile phone tu waktu cuti... bos hakmal nih tak de family ke yang nak diutamakan... ye aku faham.. kerja is kerja... tapi yang aku hangin satu badan... tetengah orang tidur... mobil itu berbunyi... bengong...

ni bila dah aman... bosan pulak... cepat lah hari esok... cepat lah masa berlalu... tak sabar aku nak balik KL nak tengok Haziq...

1 comment:

  1. sib baek empon tu x bonyi time kome tgh bkasih syggg a.k.a ngenot... ekekeke...

    caboooooooooooot...

    ReplyDelete