Friday, 1 February 2008

nak tahu punca...

2007
november
4hb turun
5hb admit ward
10 & 11hb angah turun
17 & 18hb balik KL
23hb kene
30hb kene lagi
disember
1hb jasin - hospital
2hb mak da turun

mula mencuka hujung november... sbb apa aku kata gitu?... sbb masa makda turun melaka on 2nd dec 2007 aku sengaja ke rumah si orang itu... nak tanya kan daun kari... tau lah dia tak da.. tapi aku segan nak minta pada jiran "KS".. dah pasti tak da baru aku minta pada KS... mmm... sebelum hari yang mak da turun tu dia dah mmg tak bercakap dengan aku... senyap je.. masa aku gi umah dia pun dia cam tak layan... erm.. aku ingat tak kisah lah kan... peh tu aku aku lupa nak set kan dlm minda bila dia minta tolong laraskan saluran... masa tu je dia tegur aku..dia guna bahasa diri "aku" selalunya dia guna "akak" n ada satu lagi ucap terima kasih tapi main jerit je tanpa bertentang muka...tanpa bertentang mata... maknanya, kira nya... ahhhhhhhhhh!!!!!!!! tertekan ah macam nih...


ihhhhhhh tak suka ah!!

nak pindah nak pindah... nak pindahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. oittt... lilex maaaaaaa.. jgn cepat hangin sehhh... biaq p jerkkk... jgn dilayan sgttt... huhuhu...

    ReplyDelete
  2. bagus ah!!! ada gak yang positif...

    ReplyDelete