Thursday 8 October 2009

Sunway Pyramid-UKM






asyik dengan lagu Father and Son nyanyian boyzone...

hari ini...
pepagi aida kol...
ty samada nak join mandatory leave dia
birthday dia 0810

aku cakap "set"
tepat 0935 seperti jangkaan aida
dah sampai depan pintu umah aku

aku?... lom siap
ngamuk aida

banyak perkara di bualkan di SP

tentang hidup!

urm...

lepas nyot nyet

balik

aku siap segala bagai untuk tujuan pengeposan maklumat siasatan (ayat tak hengat)
resit dah jumpa
ada peluang jadi penyiasat balik

pukul 3
pergi pejabat pos
terserempak dengan cikgu ghani
cikgu add math yang garang
rotan sentiasa ada di tangan
aku pernah terlelap dlm kelas tambahan
terus cikgu suh aku selesaikan soalan kat blackboard!
pergh bepeluh aku dlm makmal biologi masa tuh!


terus ke komuter
haziq n emir suka! riang!

sampai KL Sentral
pertukaran tren

tren delay 17 minit...
emir main cak cak ngan couple melayu!
kemain dia!
emir main cak cak juga ngan penumpang lain


dlm 5.30 tiba UKM
kol ehem ehem
tak dapat dapat

kol umah
ehem ehem yang jawab!

perghhhhhhhhhhhhhh

dah janji kan!!!!!! nak gi raya...
boleh lupa...

tak pe

balik naik komuter balik
emir ada sedikit meragam!
haziq tak mo turun tren

kami turun kat mid valley

penat!

yang pasti... terima kasih banyak banyak kepada penumpang-penumpang se koc dengan aku!
mahu bergurau senda dengan anak anak aku...
jadi perhatian pulak masa tuh!

life is unpredictable!!!

No comments:

Post a Comment