Tuesday 16 March 2010

kasih sayang

hari ni habis kerja jam 7.30. cecepat log out.

hari ini aku dengar sesuatu

"kita di bayar gaji utk kena marah dan hadap pelanggan"

apa apa je lah kan

selagi aku masih belum menemui kerjaya yang sesuai, biarlah aku menumpang rezeki di situ...

katakan lah, aku tidak mampu untuk meneruskan kerjaya di situ, mohon di limpah kan rezeki yang lebih baik....

hari ini Alice hantar surat berhenti kerja. baru je nak bermesra dengan Alice, dia pula nak undur diri. sedih. aah... apa ni sedih sedih.. tak mo ler sedih sedih, patutnya gembira dan doakan Alice dapat meneruskan cita cita nya utk menjadi usahawan...

buat Alice,
utk permulaan mmg perit
usaha dan gigih serta semangat pasti berjaya, ditambah lagi dengan sokongan keluarga dan tersayang.

hati kalau dah tak suka, jangan dipaksa

kerana pasti akan ada hikmah di sebalik peristiwa...

Ya Allah,
dah 2.30 pagi
aku masih berjaga

nak lelap
badan memang letih sangat

tadi balik kerja Aryanie Ismail amik aku kat stesen petaling. jumpa kawan kawan sekolah....makan kat bawah jambatan dekat sekolah tamil...

rakan PUNB belanja makan... syukur, moga rezeki bertambah....

byk jugak cerita menarik...

tapi mata dah ngantuk...

tidur dulu lah.....

No comments:

Post a Comment