Sunday 11 April 2010

11 april 1979

heeeeeeeeee...
memula buat blog dah cerita kenapa kita suka tarikh ni! hik hik hik! bukan tentang birthday ehem ehem! tapi how he proposed me!

sunway lagoon!

hik hik!

sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri!

tetiba budget anak dara kan.. hai lah sukiton! ko buat akak terkesan dengan kata kata mu..

"kak jill budget anak dara lah tu!"

senyum memalu kuceng!

terasa anak dara lah pulak bila teringat jalan kaki sama sama ehem ehem dari satu port ke satu port... cepatnya masa berlalu.

"selangkah kita kehadapan, kita menghampiri destinasi di tuju!" zaman bercinta... aduh!

"kenapa tak beli je kek kat secret recipe... kan senang?" ehem ehem tetiba bertanya...

bila aku asyik dok beli je kat luar, perli aku banyak duit! dah aku buatkan banyak lak bunyi!

ehem ehem tak de nih! best rasanya bertenet tanpa berebut laptop.

tadi celebrate dengan anak anak... mee kari je tak sempat nak buat...

hari ini adik aku si angah ada majlis cukur jambul Nur Dania Qalesya...

tu yang aku tak jadi nak buat mee kari.. esok pagi je lah eh!

ok lah nak off dulu...

angah nak dtg jap lagi.. umah berkecah di dapur tuh! lemas!

No comments:

Post a Comment