Sunday 18 April 2010

dalam ribut....

alhamdulillah... byk nak dicerita.. tapi tak pasti samada semua cerita nak di cerita... urm... minggu yang sibuk... kerja tetap kerja... mana nak cari kerja lain... dah tua dah.. siapa nak sambar kita kan?... ngadap aje lah dulu...
(suasana di rumah: si kecil sibuk main pen dan stokin ayah... si abg sibuk memerut di bilik air)

oh ya! kerja aku menuntut kesabaran yang tinggi. tinggi amat.... dengan pelanggan dan jugak pihak pengurusan dan seangkatan... layan je lah kan...

cerita bab kerja mmg takkan habis.. terlebih cerita ngumpat jawabnya....

alhamdulillah... sbb... tak sangka kan... mmg tak sangka... gambar yang di hantar menjadi pilihan juri... tempat pertama lagi...

dalam perjalanan pulang selesai tugas memberi khidmat kepada pelanggan, aku dan atok (khairul) jua far melangkah bersama menuju ke komuter Bank Negara. Tapak menapak... tibalah kami di stesen komuter bank negara... sedang atok dan far sibuk membeli tiket, aku tak beli sbb aku pakai touch n go... aku jengah menjengah sekitaran, ternampak akan satu iklan... PERTANDINGAN FOTOGRAFI ANJURAN KTMB... aku panggil atok... "tok, jom join?! tema Happy Moment with Us..."

sampai rumah terus aku bitau ehem ehem... pasal tuh.. terus aku ajak minggu tuh naik komuter bawak haziq n emir... then dah amik gambar, aku terus create account atas nama ehem ehem...

kelmarin dapat emel dari KTMB... alhamdulillah.... first prize...

ntah bila majlis itu... tak sabar nak mintak cuti... kalau jatuh hari tidak off lah kan...

................................................

apa lagi nak bebel...

urm... esok tgh pk nak ke SKMM ... malas nya pulak...

No comments:

Post a Comment