Thursday 2 September 2010

mock call

ah. bosan pulak. malas nya nak study pasal duit nih. hurm. semua org sibuk study. aku bukan lah hebat. malas nak study. fatal fatal lah. pening kepala aku.

dummy lah... icare bau lah.... ahhhhhhhhhh!
membosankan.

baru je nak sesedap kat technical dah kena tarik masuk bahagian kewangan.

hurm...

oh ye...

semalam aku gi mid valley. dalam hujan rintik rintik aku harungi jua. konon lah kan. dalam nak turun anak tangga satu persatu tu, aku ajak lah si dina budget hot join aku n miza naik tren sesama.....

tetiba... ada satu lembaga bergerak menuju pintu utama.... warna ungu. oh aku dah tau siapa dia. bukan purplehyppo.

patutlah tak nak ikut aku n miza naik tren, rupanya ada mambang dah standby nak amik dina si budget hot.

aku pun bila dah nampak lembaga bergerak terus lah nak blah dari situ...

tup tup dina si budget hot tarik aku naik lembaga bergerak sesama.

oh si anna azly!

naik lah aku lembaga bergerak itu yang terkedek kedek dalam rintik hujan dan menanti si ijat yang terhegeh hegeh berjalan kaki.... (ops)

bila tiba mid valley... kami nak book meja untuk 8 orang kat pizza hut, tapi tak leh book pulak. hurm... so kami pun berpecah mencari keperluan raya masing masing....


ah penat lah menulis... nak study CASS system lah pulak....

1 comment:

  1. kesian anna akak gelar die lembaga bergerak..hahaha

    ReplyDelete