Thursday 29 November 2012

Kentut Durian laaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

tajuk tak bleh blah.... lantak lah. hari ini hari yang tak best. gara gara nak cari alas meja yang baru aku gi mid valley. motif mid valley? kedai kat old town PJ berlambak. haaaaaaaaaaaaaaaaaaih. nak marah tak boleh. salah sendiri. en suami kata jangan ikut. nak ikut jugak.

tadi pagi sibuk lah aku nak ikut encek suami ke jalan pasar pudu. dia nak cari MICROPHONE CLIP. encek suami tak bagi. katanya dia banyak hal.. aku pun merengek mengada-ngada lah kan...

"sorang sorang kat umah.... bosan... dah lah anak anak kat kuale... awak busy semendang... NAK IKUT. TAK KIRA."

encek suami tetap tak kasi ikut... katanya bawak motor nanti lambat... ahahaha....

akupun merajuk duk diam diam dalam bilik....

tiba-tiba, encek suami masuk bilik.... "cepat lah siap..."

yahooooooooooooooooooo!!!

sampai kat kedai jalan pasar aku berkenan sangat dengan headphone Philips... harga RM68... nak pow encek suami.... dia bawak seratus je... alasan kan...

"alaaa maybank mesti ada kat sini... cucuk lah...."

encek suami pun balas...  "ni yang malas nak bawak ni"

hahahahahhahahaha... ok lah aku pun diam je.... follow je mana dia pergi...

dah habis ronda jalan pasar... kami ke kedai Foto Selangor kat Pertama Kompleks... nak tukar sd card yang kuar SD Card Error....

then kami pun balik rumah... belum naik rumah... aku teringat nak cari alas meja....ajak lah encek suami ke PJ Old Town...

"abang busy laaa... lepas ni nak gi servis kereta... esok dah nak ke Kerteh...."

aku pun... pergi sendiri... konfiden kan.... dalam beg berbondon bondon ni ada kunci rumah....

aku lupa yang aku sandang ni beg dia... beg aku, aku tak bawak...

makanya... segala duit. segala kad bank debit dan kredit tak bawak....

konfiden lagi.... tak nak lah gi PJ Old Town... konon nak beli something kat JJ Mid...

sekali hampeh... time nak bayar... kad tak de.... haru biru tidak lah... nasib baik aku kensel nak beli dish drainer. nasib baik jugak lah.. aku dapat pow RM50 kat encek suami tadi...

aku just bayar alas meja je....

then aku gi MPH...

takkan nak balik rumah. kunci bukan ada. aku lepak MPH... banyak gak novel novel melayu di keluarkan...
sekali aku nampak satu buku.... aku pun rembat satu... then aku nampak lagi satu buku... rembat lagi....

aku ni pelupa... mana ada bawak duit banyak kan.... aku pun letak balik buku buku tersebut.... adoi lah....

ni duk lepak cybercafe...

apa nak buat.... tension aku. baru rancang nak kemas rumah hari ini. tergendala!!!

No comments:

Post a Comment