Friday 27 March 2009

NUK PRODUCT

izz emir haq sedang menjalani latihan menyusu susu formula menggunakan botol susu.... memandangkan silicone type punya puting macam tak disukai oleh izz emir hazq, jadi aku tukar dengan latex type... the problem is .... macam mana nak explain eh



erm... dia ada sistem pengudaraan, tapi air susu formula keluar melalui sistem udara yang direka khas itu...

ada sesiapa yang sama masalah dengan saya?

link to this NUK: http://www.nuk.de/nuk2003/html/main.php?target=body&path=%2Ftipps%2Fnuksauger&lang=en

masalah air susu formula tu keluar, ingatkan aku tertoreh ke... tersangkut ke ... rupanya aku beli yang baru pun cenggitu jugak!!!

dah lah mahal!!!

pacifier pun aku beli brand NUK... izz dah mula berlatih... risau kalau aku tak de esok, dia nak gantung je kat aku... tu yang beli puting nyot nyot!!! puting nyot nyot dah ok nampak nya digunakan hari ini....

susu formula jek nih....

No comments:

Post a Comment