Thursday 3 September 2009

Kutu belum mati....

tapi.. aku dah mati kutu... tak tau nak masak apa untuk juadah berbuka petang nanti. semalam aku buat chicken chop black pepper... alhamdulillah...

semalam jugak aku sempat buat agar agar cendol... walaupun tak jadi macam maksu hakmal punya.. at least...

hurm...

hari ini aku tak tahu nak masak apa... sago sedang tertenggek di dapur... hajat di hati nak buat pencuci mulut ... Royal Sago Ice Cream with Honey Dew... tapi honey dew tak de.. aku ganti epal dan segala buah yang ada dalam peti sejuk dingin itu...

aku jugak nak buat popia goreng... entah sempat entahkan tidak.... cuba ajelah!

Ribena Laici inspired by Teh Tarik Place-IOI Mall

karipap mak aku buat


coleslaw and fries... coleslaw last minit beli bahan.. aku lupa lah... dah siap memerap ayam.. baru teringat.. salad!.. tunggu ehem ehem balik ajak gi Aladdin Taman Sri Manja... nampak pucat je coleslaw aku... sbb red cabbage tak de!

chicken chop black pepper aku!!!

No comments:

Post a Comment