Wednesday 9 September 2009

Makan Makan berbuka!

kali ini entry makan makan tak de gambar ye.. malas nak upload!

jumaat kat sini ada petir sabung menyabung.. kuat betul halilintar... hujan lebat!

jumaat ada makan makan dgn keluarga mentua... nuha masak sotong masak kicap... ada lauk daging kurma, sambal udang, nasi, buah tamar... ada karipap... sayur goreng... air ribena, oren dan air lengkong!

hurm...

sabtu kawan kawan sekolah ada buat reunion... tak dapat nak join.. sebab ehem ehem ajak berbuka di rumah adik ehem ehem si kamal n norjie di bangi...

hurm...

ahad kitorang gi zoo negara! penat sungguh.. dah lah tidak bersahur! memang penat.. tapi aku kuatkan hati jgn melepek.. memang dah terasa nak melepek... bila teringat je aku kuat kan semangat...

hurm...

tak jauh kami meronda di zoo negara... aku asyik berhenti henti... ehem ehem ajak balik... kitorang naik ulu yam... lepak kat sana melepaskan penat... then berbuka di area kampung batu 30... makan nasi hidang.. lauk apa eh?.. urm.. telur bistik... sup sayur campur, cendawan goreng (not as he expected)... daging masak halia... air tembikai laici, oren dan milo ais...

then monday aku buat fettucine carbonara!!!
semalam aku buat bihun sup! aku jugak buat begedil!

hari ini aku mati kutu lagi nak masak apa pulak...

No comments:

Post a Comment