Friday 13 November 2009

12 malam...

Jam di dinding telah menunjukkan jam 12 tengah malam... aku masih lagi merayau rayau ke sana ke mari bersama encek youtube.com, mencari ilham untuk melaksanakan satu tugasan yang tak pernah aku buat... SUMPAH! aku tak pernah buat... dulu aku cukup malas nak join mana mana persatuan atau kelab... kalau masuk pun jadi ahli biasa je...

kali ini tujuan Perjumpaan Semula setelah 13 tahun berlalu, aku (dipaksa atau terpaksa atau rela hati) kena buat satu video clip... eh?.. mulanya nak buat guna Microsoft PowerPoint aje.. tapi rakan sesekolah sarankan aku buat guna Video Movie Maker...

aku dah godak VMM... nampak mudah je...

it just a matter of materials...

aku cuma ada aksi pegun sahaja untuk dipertontonkan...

at least k!

utk tag AJK aku dah siapkan...

hurm... berpuluh juta kali si ehem ehem ajar, tak masuk masuk jugak, sampai kena marah... bukan tak masuk... sebetulnya tak ambil perhatian pun... tapi di sebabkan kena buat juga utk tag reunion ni... aku mintak tolong ehem ehem ajarkan...

"awak ni... bukan nak faham betul betul..." terus tidur n tak layan bila aku tanya malam malam hari....

hahahaha.. padan muka...

tapi satu keajaiban...

aku dah boleh buat jugak akhirnya... asas sahaja ye... nak lelebih.. saya baru nak mauk taska ni ha....

ini lah hasilnya...







boleh lah kan... buat permulaan... hurm... jap gi nak edit gambar... byk wooo keje nak buat... tak tidur lah aku malam ni... kesian ehem ehem... tidur sendirian.. dah lah demam....

No comments:

Post a Comment