Friday 20 November 2009

Doddy!

oh ye... lupa nak kemaskini maklumat... sekarang dah musim kenduri kendara... boleh lah aku sibuk sibuk kumpul material untuk program ku yang seterusnya.... sekian lama aku berhenti melirik lirik sibuk dengan hal hal negara, sudah tiba masanya aku kembali ke dunia ku yang satu lagi. dunia aku bukan dunia kau.

hari ni si doddy nikah.
esok dia sanding.
lusa si polan bin si polan langsung
ni satu manusia kurang sopan
bagi kad undangan tapi tak tulis nama
ah... aku tau lah... si polan tak nak ajak kami sekeluarga
dia ajak si ehem ehem aja...
macam bagus sangat!
pergilah aku sikit pun tak heran...

moga si polan berseronok disana!

sakit tol hati aku hari ini.
tapi buat apa nak kecoh.
diam diam sudah.

bising bising kang tak pasal
tercemar pulak tangan kiri
setelah tangan kanan tercemar

duh... pengsan!

Ya Allah,
kadang aku tidak tahu mengapa aku diuji sebegini...
mungkin ada hikmah...
sabar ye azila!

No comments:

Post a Comment