Saturday 28 July 2012

BaNGuN LaMBaT

warrrrrggggghhhh!!!!!! sedar dari lena jam 733 pagi... owh TIDAK!!!... aku dah lambat.. kelam kabit aku di buat nye... masuk keje jam 8 pagi hari ini ... dah lah MANUAL IN kena on time... arghhh.. kabit dan kabit aku di buat nya hari ini... sah sah aku tak sahur kan... owh sangat RUGI jika tidak bersahur... subuh pun hancur.... tiada doa qunut hari ini...

dah lah lambat... cecepat aku minta en suami bangun dan hantar kan aku gi keje...  pastu aku mandi ala ala bersiram, hahaha.. siram je... dah lambat kan.... aku pun iron tudung cincai boncai... pakai baju main rembat je... jeans... main sarung je.... grrr... LAMBAT DAH KAN.. SEMUA pun main TARAM je...

then hegeh hegeh lah turun bawah, encek suami memang dah turun bawah dah.. standby...
sekali.... ADUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!

aku nampak, aku nampak dan aku nampak.... tayar motor pancit lah pulak....

dah lah lambat... tayar pancit pulak...
berlari aku kejar taxi... dapat je taxi... aku terus cakap... saya kena sampai sebelum jam 8... tolong sempatkan saya...

bro taxi tu cakap "boleh kak.. tak de masalah"...

uwaaaaaaaaaa... aku ckp kat driver taxi... tak perlu lalu taman sri manja... banyak bumper.... ada traffic light bagai... terus masuk hiway.... waaaaa... 10 minit sampai....!!!

nasib hari ini hari sabtu... jalan tak sesak...

lewat manual in dalam 1 min beberapa saat kot... nak kasi surat ajak BERCINTA ... aku tak kisah.. meh lah... hahaha... janji jangan lewat melampau... tak mau aku... tahun depan azam nak dapat healthy award... mudah mudahan... amin... bukan senang nak dapat healthy award...
MC setahun tak boleh ada.... no lateness exceeded 30 minutes... tahun 2010 aku tak de mc tapi ada lateness... tahun 2011 aku bantai MC sbb kecewa tak dapat healthy award... TAHUN 2012... CHAIYOOOOOOOK!!!

No comments:

Post a Comment