Saturday 18 October 2008

bebel

selama aku hidup cerita cerita yang betul betul aku suka ialah... the green mile (ni tgk kat panggong ngan boypren (dulu lah kan... skang dah jadik suami)... la vita e bella (tak sempat tgk kat panggong... sbb boypren lom melamar aku jadik kekasih masa tu... so tgk kat tv3)... kuch kuch hota hai (pelik... aku mmg tak ske hindustan... memula tgk kat tv rasanya... peh tu ntah cemana leh tak puas hati beli lah pulak cd...soksek soksek...tissue berlambak...:p)... original sin and yang terbaru... ayat ayat cinta...ini celita to be buy the dvd o cd .... tak kira nak jugak jugak ...nak yg ori....... cite yg byk kali aku tgk original sin.. mana ek... cd dia... (nak marah tak gune... dah kasi org pinjam... n dapat pulak peminjam yang tak reti pulangkan... halalkan aje...lepeh ni jgn kasi pinjam...)...

2 comments:

  1. eee.. aku pun suka citer the green miles.. ayat2 cinta dah tgk ulang2.. tiap kali tgk mesti meleleh.. ekek

    ReplyDelete
  2. ha ha ... aku ingat aku sorang je dok meleleh...

    ReplyDelete