Saturday 18 October 2008

izz emir haq ... dah sebulan

semalam 17 september =17 syawal genap usia izz emir haq sebulan... sekejap je eh masa berlalu...

dlm blog nih tak byk gambar... nak tgk koleksi gambar kami sekeluarga leh ah gi kat page fotopages... tak pun kat friendster.com aku...

hari ini=cuti... kami sekeluarga tak naik KL... ayah haq haq ada keje... byk ooo... ISO ...SOP... kerajaan mmg ada sedikit keterbelakangan... company swasta lain dah setup n running.. gomen baru nak merangkak... tak pe... biar merangkak janji telus...

ha pasal... remote tv... he he he dah jumpa... kat cot baby... salah siapa tu.. jgn tuding jari kat anak eh... tuding jari kat diri sendiri...

oh ye... lupa nak cite pasal berat badan aku... sebelum ni berat aku about 83 kg... (berat nye)... masa usia kandungan 9 bln ...berat bdn aku 90.5 kg.... skang dah sebulan pantang... n makan phytonatal produk nona roguy... berat badan aku ialah..... jeng jeng jeng... 76 kg... ye meh?... ye... kat kinik hari tu pun 76 kg... kat umah pun 76 kg... (suke nye).... nak turun kan lagi... lepas pantang nak ajak suami gi jogging...bawak sekali baby... he he he...

ok... mari aku sendiri menginsafi diri sebentar...

hari rabu n khamis... adik aku n suami dia n mak mertua dia n adik ipar dia bermalam di umah aku... sbb adik suami dia (maknanya adik ipar aku punya adik lah).... kena gi daftar polis kat BAKRi, Muar... pendekkan cite... mak adik ipar aku nih...tetiba bukak toopik pasal manusia ni sentiasa lupa n lalai... hurm... ye lah kan... dulu aku gi sekolah.. belajar hukum hakam... dah besar n beranak pinak ni... aku malas nak pakai tudung... memang lah aurat kita adalah sebagaimana kita dalam solat... aku tau tu semua...hish............ aku mmg mudah lupa n lalai... tetiba aku terpikir nak beli tudung... nak pakai balik lah... kesian kat somi aku tuh... nanggong dosa aku... bila lah aku nak gi beli tudung eh...

manusia... sentiasa lupa n lalai... tegur lah aku bila mana perlu... kita hidup belum tentu waktunya...

No comments:

Post a Comment