Wednesday 15 October 2008

huh...remote control tv mana

ya allah... dah le malam td aku mencari remote tv sampai kul 2 pg... siang pun aku cari.. tak jumpa... mana pergi daaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

penat hari ini... pepagi kul 6 dah bgn... siap siap nak ke klinik hantar anak anak aku check up... dapat nombor 15 n 17... lama tol nunggu.. bosan... nasib baik izz tak meragam...

mana lah pergi remote tu ye... di mana terselit?????????

jap lg nak tenggek air... mandian izz n utk minuman ptg... hurm..

malam kang kot si angah n family dia nak beertandang... apa nak masak eh?... hurm...

eh.. tak lama lg result PTD kuar... kawan kawan semua... doakan lah kejayaan ku... kenapa aku nak jadik PTD... sbb aku nak jadi "seseorang".......... letih dah terima kutukan dan hinaan, cacian n herdik... maki hamun... pengalaman membuat kan aku nak jadi PTD... amin...

No comments:

Post a Comment