Friday 24 October 2008

jangan tido lagi.... warghh dah pukul 3 pagi

hari ini dah masuk hari baru... 24hb oktober 2008... hurm.. hurm... jam telah menunjukkan ke angka di antara 3 dan 4 ... mata tak ngantok lagi... habis lah aku pagi nnt.. eleh cam tak biasa plak...

di depan aku ada suami aku...
dia tgh sibuk buat pembetulan sop ke ntah hape ntah... kerja dia lah kan... dia je lah yang tau... aku yang aku tau surfing...

malas nya nak buat cover letter nak mintak kerja... CV dah siap... malas nye... insya-Allah aku akan kembali kan diri aku ke KL... melaka=bosan.... nak cr keje kat KL... sng sikit bila duk KL... panjang langkah aku nnt... tak de lesen kete aku tak heran ah... public transport tu tuh tuh.... berlambak... apa susah... rapid KL ada... kkomuter ada... nak naik LRT apa payah... tuh kat taman jaya ada.... peh tu buleh gak naik komuter peh tu turun KL sentral... kat situ mcam hub eh... ada LRT...ERL...monorail... ah sng ah duk KL... janji uwang mahu ada....

weh korang kat sana bg lah aku kerja yang gaji byk... tapi kerja nya enteng aja... tak moh ah jenis murahan jalanan...

------------------------

izz emir haq melenakan diri dalam keadaan yang menggelisah... sehingga kan aku menukar pakaian nya... may be baju sebelum itu panas kot... dah tukar baju yang agak agak ok tuh aku sapu minyak yu yee... peh tu aku urut urut sket... peh tu aku kasi susu ibu peh tu dia ehek ehek lagi... last last... aku manderem kan dia.. br dia lena... malam jumaat... ye ye je... memandai je ko zila.... padahal si izz tuh penat ko bawak berjalan ke tesco... dah lah siang hari dia tido lena... malam ko bawak lak dia berjalan... mana dia tak meragam...

--------------------------

si haziq amirul haq... sesejak aku melatih dia kencing kat toilet.... (since hari selasa).... aduhai... asyik nak bukak seluar je keje dia.... ibu shhh... ibu shhh.... mmg lah ok... tapi dia kencing sikit sikit je.. yg lebih main air... dalam satu jam mau 2-3 kali dia ke toilet... aku nak buang air besar pun dia nak buang air kecik gak...


sabar itu separuh dpd iman... semalam aku tak pakai kan dia nappy... memula ok lah... nak kencing pun aku yg ty... nak shhh shhh tak?... dia pun bukak suar masuk toilet dalam keadaan terkedek kedek... sekali aku leka... tgk MHI... kat TV3... tup tup suar dia dah basah... nasib baik aku dah standby masukkan tikar n tempat melepak (toto from kelate) ke dalam bilik.. kalau tak jenuh aku nak cuci semua tuh... penat ibu... peh tu aku malas nak pakai kan suar je... letih tau mengemop... so aku pakaikan lah nappy balik... tapi setiap setengah jam aku ty lah... nak shh?... nak shh...

--------------
ok lah aku dah penat....
sehingga aku ada masa di kendian hari

No comments:

Post a Comment