Monday 4 May 2009

MBA diselenggara

memandangkan cuti Hari Pekerja aku dan keluarga aku balik KL. Taman Seri Sentosa, Jalan Kelang Lama. Kami tiba dalam jam 9 malam rasanya...
esoknya...Kami ke Amcorp Mall... setelah merendek kat Amcorp Mall dan jenjalan cuci mata dan makan Mc D percuma (ada kupon aka voucher ae....)... kami balik rumah (rumah mak aku)... lepak jap... tetiba ada satu suara orang tua yang dah lebih setengah abad bersuara... "moh gaghak baliek kampuang wak!!!" ... ha ha ha... minang punya bahasa... jom balik kampung kita... maksud nya... selepas sessi makan makan dan melantak... (menu ayam masak merah dan sayur campur... air tangan mak tam)...kelam kabut berkemas... Balik ULU YAM LAMA!!! ingat kan tak jadi... konon konon anak bujang mak aku nak balik jalan kelang lama... tapi adik aku tak jaidk pulak nak balik... menyebabkan kami sekeluarga tergesa gesa bersiap balik ULU YAM LAMA... so ke sana lah kami... lepas hantar angah dan nur adriana batrisyah ke pandan indah kami ke workshop tempat suami angah bekerja....

PUSAT SERVIS KERETA MERCE-DIS'C AUTO SERVICE

ha ha ha WIRA MBA di servis di workshop khas untuk kereta Mercedez!!!
(3 orang berkumpul itu ialah... kiri:Fairoz Lan sorry eh kalau salah eja... tak silap dia nieh orang kuat di sebalik Drama Berek.... yang putih rendah tuh...kanan:boss workshop, yang membelakangkan aku tuh adik ipar aku ler... suami adik aku si angah!!!

aku tak tau apa yang problem ngan alat di atas... memacam yang di godak!!!

mamat ini lebih mahir dari adik ipar aku... adik ipar aku mahir menceceh!!! he he he tak de lah... adik ipar aku ok...
kemek ekzos tuh... baru je ganti raya tahun lepas...

selepas sessi selenggara MBA aku dan suami aku gi dating kat Ampang Park... bukan dating lah... jumpa kawan lama... *wink*

No comments:

Post a Comment