Thursday 10 January 2013

Mahalnya bawang kuning


bawang merah. bawang putih. bawang kuning.
hari ini aku gi mid. nak gi pejabat pos. pejabat pos kat umah ada je. tapi segan. hari tu dah pergi. tapi dorang lak dah kehabisan duit. so hari ini aku gi lerrrr pejabat pos kat mid tu. selesaikan urusan. (apadahal nak makan pancake durian)....

then sebelah tu ada market JJ... makanya.. aku pun beli ler, barang yang dirasakan untuk dibuat masakan....

nak dipendekkan cerita yang tak berapa nak panjang... aku main ambil je sebarang bawang kuning tanpa segan silu nak melihat harga...

dah habis bayar... aku tengok resit... bawang kuning di atas... harganya ialah RM7.49 (kalau tak silap)... yang pasti RM7 dan sen sen....

#jangannakkelamkabutboleh?

2 comments:

  1. pitam..
    namapun JJ, MV jill..
    bayo sewa mhl..
    hehehe...

    ReplyDelete
  2. mahal sbb import dari Australia tu makk.., uuHUu

    ReplyDelete