Monday 28 January 2013

si cengeng yang menangis

si cengeng yang menangis. sedu sedan. tiada siapa yang tahu. melainkan siapa yang baca entry aku ni kira dah tau lah kan... balik kerja terus hiba. tgk bilik anak dara yang aku duk berkurung diri dulu dah makin kosong. (selepas kawen bilik tuh penuh sebab dah jadi bilik stor). nak menangis dah macam budak budak. padahal anak sekolah dah darjah 1.

sentap. tanpa menunggu aku pulang.

ini lah perempuan. suka simpan surat surat yang dah nak reput. asyik di makan hujan dan panas. lapuk dan reput.

dapat pesanan ringkas kat henpon.

"baju baju tu pilih lah yang mana nak pakai lagi"...

perli ke hape?

baju nak buang pun tak kisah lah. tapi surat surat. hadiah hadiah saya dalam kotak tu kenapa tak tunggu saya balik. sentap!

barang yang lepas jangan dikenang. faham? umpama baju ni. nak selimmelim macam dulu jangan mimpi lah...
nangis airmata darah pun tak guna.


No comments:

Post a Comment