Wednesday 19 November 2008

rabu 5.30 pagi

salam pagi ...
hari ini aku bangun awal dari kebiasaan... selepas menyusukan izz jam 5 pagi td... aku menuruni tangga menuju ke dapur... pek!!! pek!!! bunyi dapur... aku menenggek air... biarkan dapur sekejap... aku pun log in kat blogger.com...

to do:
nak masak nasi goreng n popia goreng-milo n teh-menu for breakfast
siap kan anak anak (wah dah anak anak eh ko zila)-ke klinik
lepas ke klinik aku nak ke PPD ... nak mintak borang GSTT dan guru ganti bg tahun 2009

semalam JUN BITAU RESULT DAH KUAR...aku pun check keputusan exam skim 14 +PTD-aku=GAGAL....
aik... satu kekeliruan berlaku... aku ada amik xm yang sama jawatan... tapi lulus lah... aku seat xm tu sebelum yang gagal tuh... tarikh later aku bitau... setau aku result yang lulus tu laku selama 3 tahun... eh... itu kendian aku check... sbb surat ada kat KL.... kat umah mak aku....

semalam pepagi buta ada sms dari seseorang... nak add aku ... kononnya nak dtg umah... nak melawat... aku cuak... sape budak nih... peh tu ada miskol... aku pun kol ah... nombor belakang 1279... aku tingat che nah... he he he betul... tapi dulu nombor depan 236... tak kisah... dijangka dia akan lunch d iumah aku...

so apa aku nak masak eh... ingat nak buat sup ayam... kurma.. sayur campur... later ah aku pk... air yang ditenngek tadi mungkin dah menggelegak....

so aku nak ke dapur... menyediakan apa yang patut....

utk entry suka hati aku lah tu.... pada yang menyampah... apa saya boleh buat... kadang kadang kita perlu buat begitu... tujuan dan matlamat hanya aku yang tau... bukan menunjuk... kalau nk tunjuk baik aku tunjuk semua... (ayat ayat cinta bercerita... cinta dia pada aku).... mmg suami aku dah suruh delete... tapi aku tak nak... dia segan sbb en azuddin jud ali... bos suami aku dah tgk.... ntah cemana dia leh ke sini... aku tau ...cume malas nak cite je....



k... nak masak dah


No comments:

Post a Comment