Wednesday 17 June 2009

Aku Cinta Aku Rindu

adik sedang bermain dengan abang. sambil menonton animal mechanicals. ibu mereka pula sedang menghadap monitor.jejari aku sibuk menekan aksara satu persatu dalam pecutan sifar halaju yang sama... terkedek jua, kadang otak tidak sampai untuk menyambung apa yang harus di taip!

huh... selalu kalau tak balik lunch tak kisah sangat. sebab aku tau dia akan balik. tapi hari ini sahih dia tak balik. Dia jauh kat negeri Sembilan. Aku pula di negeri Melaka. Rasa rindu pulak! aiyark!!! sindrom gedik sudah sampai...

hurm.. nak jalan, roda dua je ada... mana aku reti, roda empat pulak dia bawak. tapi kalau 2 roda MBT campur 2 roda AAS... jadi 4 roda... 2 orang haq naik MBT aku naik AAS... AAS je yang aku tau, itupun gear 2 je lah aku bantai...ah... tak logik akal!!! akal merapu!!!

tadi aku dah call en shukri daripada ujanailmu.com.my tentang pembelian online aku. Menurut en shukri, hari ini pos - express. esok sampai, tak pun lusa. he he he...

hari ini aku buat bubur je... makan sesama anak anak... jadilah... selera pulak tak de... on jamu nih!!! he he he... jamu mata.. biarlah rahsia!!!

amalan makan jamu ni dah lama... dia semacam ada musim.. kalau rasa nak makan, maka makan lah.. kalau tidak, tidaklah... yang tak seronok makan jamu nih.... nak ke toilet signal mengejut.. tu yang leceh...

nak beli mediaxel... kena pharmacist approve kan... badan dah naik mendadak rasanya... huh!!! sugard pula semacam tiada di pasaran lagi... nak on "diet" nih tak seronok pula tak de geng... nak amalkan apa yang kak zara bagi tempohari lagi lah... malas nya... tu sbb amik jamu...

kusut!

yang kurus nak gemuk, yang gemuk nak kurus...

serabai!

No comments:

Post a Comment