Friday 26 June 2009

Makan Malam Bersama Vernon

Memandangkan hari hari terakhir aku di bumi melaka yang indah permai ini akan hanya tinggal sisa baki... maka sahabat ku Vernon... ajak kami makan n santai di Hotel Puri...

he is a friend of mine... sama sama study dekat UPM... non balik kampung... kampung non kat Portuguese Settlement... non dah jadi area manager bahagian selatan lah pulak... tak dapat lah makan free lagi pas nih kat MId Valley/Sunway Piramid... (voucher dah pun di pow untuk melantak di sunway piramid)... non besar pangkat tapi selalu rendah diri... non non...

non ni pemalu... dulu.. tapi sekarang kemain lagi sejak dua menjak hidup dalam dunia FnB...

non ni gatal dah skang... ada ke dia buat lawak bodoh... ehem ehem bantai gelak!

"minah jerman 2org tu ... kemain tayang dada ..." lebih kurang lah ayat!

aku ty lah cemana non tau minah tu jerman... "bahasa lah ella!!!"non jawab...

non memang rajin dulu... suka amik subjek elektif bahasa antarabangsa... aku cuma amik bahasa mandarin je... ni hou ma... wo hen hou... he he he.. itu je lah pun!

non ngan jah pernah amik subjek elektif bahasa tamil... aku malas nak amik... sbb kelas malam... susah nak ulang alik...


anyhow!
terima kasih ye belanja aku n hubby... n my kids!

No comments:

Post a Comment