Saturday 20 June 2009

bercinta dan selepas berkahwin

masa bercinta semua pun indah... kalau merajuk dan marah... pandai pulak pujuk..ngendeng ngendeng...***wink***

"ko nak ke mana?"

"amik dak ehem ehem"

"apasal? gaduh lagi"

aku berkerut!

"ok ok akak paham... gi ler amik ehem ehem"

suami aku ty apasal...

"tut gi amik ehem ehem"

"nape?"ty suami aku

aku jawab "biasalah..."

suami aku ty lagi "kereta kene tarik ke"

"tak lah" aku jawab

sedangkan lidah lagi tergigit...

tu belum cerita lagi pasal... anak anak kunci pintu dan pagar tak kasi bapak masuk umah!!!

walaupun aku rabun tp aku nampak adegan itu nun di hujung sana...

kelakar!!! yang ini dah tua tua pun gaduh...

inilah alam.. kadang alam aku melirik alam kau... kadang alam kau melirik alam aku, yang pasti Pencipta ada sebab menjaadikan sesuatu itu terjadi!!!

No comments:

Post a Comment