Wednesday 10 June 2009

untuk keder...

ALHAMDULILLAH... salah seorang kawan aku yang sama sama menuntut di universiti putra malaysia, fakulti sains makanan dan bioteknologi telah selamat menjadi suami!!!

mohd khaidir bin mohari!!! jaga isteri mu itu baik baik eh!!! he he he... aku senyum nakal nih... jap jap... aku nak bitau has (ye ye o) aku nak ketawa ghairah ngan has nih!!! tahniah ye abg keder!!!

he he he...

sorry aku tak dapat dtg... on 31st tuh aku rasa aku terkejar kejar dengan nikon d90 aku (eceh mengaku aku punya)... pastu hakmal sibuk dengan urusan dia di kampung melayu subang... serious... so aku tak de roda nak ke serdang... yang kat pontian pulak... kete aku (eceh mengaku lagi kete sendiri pulak)... kete aku masuk bengkel... (sedih)... tak dapat lah aku nak ke sana... tapi aku selalu lalu depan kagumas tau... tiap kali lalu situ aku mesti cakap kat hakmal... ini tempat keder... nanti ada masa aku pasti akan jumpa ko!!! akan aku ajak hakmal ke serdang!!! ingat tak ko dengan adam aku dengan hakmal minum kat kedai apa ntah?!

kepada tuan punya blog http://finncollection.blogspot.com/ saya dah copy gambar ini dari blog anda... terima kasih saya dahului...

No comments:

Post a Comment