Monday 17 September 2012

Nuffnang dan Menara Glomac tidak mungkin bersatu



malam ni mood nak update blog mencanak. mata pulak segar. dengar pulak lagu ni kan... lagi laaaaa tak boleh nak tidur... minggu ni encek suami sibuk dengan shooting behind the scene untuk filem hantu... :|

oh yea... duit nuffnang yang aku duk kecoh kat entry yey.. dah timbul dah habis dah aku pakai... beli apa? jenjalan je petang tadi...

cek (jenuh duk setting kasi horizontal)

Beli majalah ni... cantik hasil di dalamnya... lepas tu beli barang sikit buat start up modal....
gambar kat bawah ni, masa ni aku tengah tunggu bas... nak gi cuci gambar... aku tak pasti... selenggara apakah yang sedang di lakukan masa ni...


aku berhenti kat central market... pergi cuci gambar... lepas cuci gambar... aku pergi jalan masjid india... jalan kaki lalu masjed jamek ni...


lepas tu perut lak lapoooooooooooooooooooooo... singgah meng whoppering kan diri...

whopper


lepas makan cari barang untuk jualan... then balik... naik LRT turun kat Taman Jaya...
then aku terima call dari seorang sahabat yang sibuk dengan lokasi interview... mintak tolong aku. teman kan.
kenapa aku? waaaaaaarghhhh... aku tak pandai.. tapi sukar untuk aku tolak... aku pun snap ah gambar yang aku gugel... tak sama pulak dengan yang dia print... haih... lepas tu kami sepakat ikut direction member... sesaaaaaaaaaaaaaaat jugak... then call... and at last... alhamdulillah...

aku bukan co-pilot yang bagus... sebab.. aku kompem tidur bila gi mana mana bila naik kereta dengan encek suami... naik kereta kiton pun aku tidur.. naik kereta awin pun aku tidur... tapi demi sahabat... aku letak tepi semua... kena marah ngan datok harimau pun aku tak kisah bila balik lewat jam 2 pagi...

bila masing masing henpon tak canggih... yang aku pulak baru hilang henpon... haih... bila jumpa... sengeh macam kerang busuk memasing...

shopping!

Menara Glomac

No comments:

Post a Comment