Tuesday 11 September 2012

pokai tapi nandos. acane

sebelum masuk nandos kat oug citrus park... aku duduk lepak sambil di debuk debuk dek mesin yang  konon nya pandai mengurut. tak sedap langsung. tapi apa daya.... tak de masa nak gi berurut... ini je lah yang aku boleh buat dalam masa yang singkat. at least keluar jugak angin...


ini anak aku sibuk gak nak duduk and di urut... gegar gegar haziq... hahahahaha...


masuk nandos kami order terus... sbb dah tau nak makan apa... kids meal untuk 2 orang... kemain si haziq nak burger... tapi makan nya nasi aje... aku order 1/4 chicken meal... with 3 side dishes...si bapa pula order chicken pita... (konon)... ice lemon tea 2 gelas... chicken salad...

flavour aku sudah tentu EXTRA HOT PERI PERI... and si bapa mild aje... 

#ni tadi aku masak lemak cili api... mau kena sembur esok kalau si bapa rasa... pedaas giler weyh. aku pun nanges.... hahaha... tapi aku suka...

sambil tunggu makan yang kami order sampai... anak anak dan ayah nya sibuk main OSOM... entah mana idea main osom keluar ular... keluar tanduk... hahahha... yang aku dedulu batu... burung... air...

kalau makan kat nandos kalau tak cecah RM100 tak sah... ni belum tentu PFP masuk sabtu ni.. kalau tak masuk makan maggi aje lah yeee... hahaha

*aku suka extra hot peri peri. kalau order mesti minta extra basting sos yang kat dalam tu semangkuk... ok!

No comments:

Post a Comment