Thursday 6 December 2012

BiLa BoSaN... TiBa-TiBa SaYa BuAt KeK

4 Disember 2012
gara gara tertidur dalam bas, saya terlepas hentian saya...
maka saya tidak sengaja masuk ke dalam Parkson OUG...
dengan tidak sengaja juga saya terbeli bahan bahan nak buat Kek Cokelat... ngeeee..

akibat tertidur
6 Disember 2012
gara gara kebosanan melanda... dari malas nak buat... saya buat jugak kek...
dua versi kek saya buat... satu kukus atas dapur... satu lagi saya bakar dalam oven

hasilnya....


Ngeee...

ini versi bakar dalam oven
150 F @ 40 minit

Simple Topping

ini versi kukus ok - sangat tak cantik - even api perlahan giler

kek yang tak cantik ni saya bagi suku bahagian pada brother yang hantar tong gas tadi.... cian dia pepenat panjat tingkat 3 hantar tong gas untuk saya... terima kasih...

cian encek suami. dia tiada. dia berada nun di cherating.... sepurnama lamanya.... nnt anniversary saya buat spesel eh.... muaaaah! (eh?)

done... jom solat dan ngaji yasin...

semalam ada orang tegur saya kenapa saya baca yasin malam khamis bukan malam jumaat...
saya jawab... "saya sedekah untuk mak ayah kena tgk hari eh?"

#bila bila ada kelapangan... aku buka lembaran itu...

No comments:

Post a Comment