Saturday 29 December 2012

Philips VS Siakap






9 pagi.... dah kuar rumah pergi jogging kat Taman tasik Perdana... konon je tuh joggging... padahal duk diam diam je... tengok anak... lepas tu kami gi sarapan kat depan klinik kesihatan Tanglin, jalan cenderasari...

then kami ke low yat!!! aku pow encek suami... beli itu headphone!!! tapi headphone ini tak best!!! tak boleh menambahkan volume ke lebih maksimum... sangat tension!!! saya tersilap pilih.. patutlah harga dia murah.. tahun 1997 saya beli harga nya RM59... volume adjustable...

SAYA SANGAT TENSION SEKARANG!!!

sebelum headphone saya yang saya beli brand microsoft (rasanya... saya dah lupa) tu rosak...headphone tu paling best!!!... lepas rosak tu... encek suami belikan brand AVF... tak best... sebab tu saya request beli baru....

yang terbaru ni sangat tak best!!! dapat gaji nak beli baru... tak kiraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

oh yea.. hari ini saya masak ikan siakap 3 rasa... ngeee... nenas terlupa nak beli... lagipn kalau ingat sekali pun nak beli dalam tin aje... sebab beli raw punya leceh nak potong potong... buat berat sampah... :) pemalas saya kan...

lepas tu terdengar ada orang nak makan nasi ulam ulam colek sambal tokok... so saya pun buat sambal tokok... saya pun beli ulam raja....

makanya aktiviti memasak dilancarkan.... resepi?.. saya masak campak campak aje.

#tercabar bila encek suami sibuk cerita pasal makan makan di kuantan/cherating...


No comments:

Post a Comment