Sunday 30 December 2012

kenyit mata jum!


kuBERMIMPIengkauKEMBALIwajahTENANGkauBERKATAsayangAKUcintaNAMUNkitaTAKKANbersamaDIKAUpergiTAKKANkembali
SESALkuKECEWAwahaiSANGpelangiINDAHmunculSEKETIKAsayangTAKkuLIHATkiniTIADAkuTERJAGAdariMIMPIlenaSEDARpipiDIbasahiTANGISkuSENDIRI
merintihPERASAANiniTIADAkataMAMPUdiUNGKAPtiadaYANGmengertiWAHAIsangPELANGIindahMUNCULseketikaSAYANGtakKUlihatKINItiada
JIKAmampuKUkembaliMENGULANGImasaPASTIkuTUNAIkanPERMINTAANterakhirWAHAIsangPELANGIindahMUNCULseketikaSAYANGtakKUlihatKINItiada
JIKAmampuKUkembaliMENGULANGImasaPASTIkuTUNAIkanPERMINTAANterakhirKINIhanyaTINGGALkenanganHANYAwaktuMENENTUkanKITAkanBERSAMA



ini lah jillian de jill... nama tak bleh blah kan... kenapa? masa keje ngan TM dulu ada sorang minah ni... nama Meen panggil saya Jill.. terus lekat...

apalah yang saya buat tetengah malam ni kan....ni nama nye dah bosan. tak tau nak buat apa! tetiba teringat setokin oranje saya... 2013 saya nak buat koleksi setokin. paling utama nak pakai kat opis. kat opis sejuk sangat!

besar kan kaki saya... agak sukar untuk mengecilkan... 
kalau nak beli kasut untuk saya lah kan... saiz 8...*wink

oranje

1 comment: