Tuesday 4 December 2012

Tarian Cuti Cuti 1Malaysia | 2 Disember 2012

hari ahad. 2 disember 2012
aku ngan kawan kawan opis pergi join Tarian Cuti Cuti 1Malaysia.
event ni diadakan setiap tahun pada hari ahad minggu pertama bulan disember.
:)

si hasyken, memula...
"aku tak nak menari auw... aku nak tgk je... aku nak pegang kamera je auw"
mmm
sampai sana.... dia lah yang paling gedik nak menari...
sampaimasuk opis semalam pun... gedik nak menari... culture shock kot... ahahaa

si shila... pandai gak dia tari tarian 1Malaysia... :)
orang kebudayaan negeri sembilan kan.

si aku... nak menari kejap je lah kan... si hasyken dah gedik gedik nak menari aje...

antara tarian yang ada (yang sempat aku ingat)
***tarian orang kita (tarian orang asli) atau dipanggil Sewang
***tarian zapin dengan lagu Bunga Hutan (yang ni paling aku suka! suka! suka sangat!
***tarian puteri santubong
***tarian india dengan lagu Pathu Padavaaa
***tarian cina (tak tau lagu apa)
***tarian siam

lepas habis tu kami pergi opis kejap.
lepas tu balik rumah.
penat.

puas.


Shila


Shila & Hasyken









gangnam ok



Trainer


comel


No comments:

Post a Comment