Wednesday 17 December 2008

coretan hari ini...

semalam... 16.12.2008

hangin satu badan!!! streamyx leh lembab macam siput oink oink lak!!! tak dapat nak merayau... tak dapat nak sekodeng!!! mesti ada yang tertanya... sekodeng apa ye... waaaaa rahasia perempuan... mana leh cite... geram aku!!! dah lama aku tak menghendap... pada mereka yang rapat ngan aku dorang tau aku sekodeng apa... wakaka... bukan cite yang buduh buduh tuh!!! tak kose aku... buat nambah bebal pale otak buat apa.... baik aku merayau blog bebudak xkyuem... ada pekdah!!!!

tak pe... lain hari aku leh sekodeng dia!!! ops... :)


hari ini 17.12.2008



izz emir haq dah 3 bulan...
dia bersama abg nya sdg menonton rancangan word world....
sambil menonton dia "eh.. ek... erm... "
should i bring him to the rural clinic today, but postpone coz that bucuq hakmal is very busy wif his job as QMR... now i know what is QMR.... ngeh ngeh ngeh... understanding his tense is much much better... rather than "why, what, when" n then that big mouth will shoot me "fire fire"...

sebelum sebelum nih hakmal selalu gek mintak tolong buatkan kerje dia... alah bukan susah mana pun... copy paste je... n edit mana patot, tak pun tolong dapatkan statistik dari sumber yg dia ada...

masa seminar melaka maju 2010 pun aku ada tolong gek... tolong fax... ha ha senang je... tp remeh pada dia... yang mana tak go thru dia buat sendiri... senang tp remeh... n makan masa... nak fax pun pakai masa dekat sejam...

ala ala keje kat tekom dulu lak... fax calling calling... potostat copy paste n report

inilah wajah time happy .... tidak berkeladak dek air ujan yg brkeruh.... *wink*

my heroes!!!

hurm... hari ini nak masak apa ye?... izz baru lepas nyusu n sedang lena... haziq pula sedang menelaah ...4M... membaca, mengira, menulis dan menonton... ibu dia sdg ber blog...

semalam aku masak campak campak je... ringkas sudahlah... ada anak kecil, kita tergocoh gocoh di buatnya.... semalam aku masak sambal goreng ikan semilang ngan sup sayur bayam wif fish ball... simple je kan... hari ini... tak tau nak masak apa... ingat nak masak lemak cili api taruk nanas ngan ikan masin... tp nanas tak de... campak telur je kot... hurm... sayur kacang ada tu... ah nak gi rayau ler kat www.myresepi.com

menu hari ini:

hurm.. sup ayam kot...
sambal tokok minang kobau... ulaman timun o kacang panjang
sambal tumis.. goreng dadar n tempe dah!!! simple je...

.........................

komputer

komputer lama dah dibaiki oleh pembaikpulih... itu dia punya... aku nye pc dia tk betolkan lg... pc yang mak aku belikan melalui skim Oda Saja! apa masalah pc aku tuh pun aku tak tau.... yg pasti dia tak kuar apa apa kat monitor... test monitor guna cpu lain ok jerk....

No comments:

Post a Comment