Wednesday 17 December 2008

sek men keb petaling

waaaaaaaaaaaaa....

hari ini aku terima emel suh approve kawan aku yang bernama ng yee hong... terkujat jap... bila nama ng yee hong terpapar di skrin monitor nih... classmate tuh tahun 1992... then split tahun 1995 sbb aku amik science bio stream.. dia science account... waaaaa... belek belek... n belek lagi... ramai gek chinese friends aku nih join facebook... almost of them married n got child / children...

me smiling... :) ...

cute rite... so sweet when we had found our old long long lost friends....

bagus jugak eh aku sign up facebook... ada geng yang tak sign up friendster... tp sign up kat facebook...

huhu...

shidah leh lupa plak... siapa ng yee hong... nak kene pelangkong ke?... akekeke...

my secondary school:
wea0201
sekolah menengah kebangsaan petaling
batu 6, jalan kelang lama
kuala lumpur...

year: 1992-1996

class...

form 1A11 (1992) ... kelas akhir tuh... mak aku lambat daftar kan aku... guru tingkatan aku ialah pn suraya

kawan kawan aku masa ni... ilyani, emmy zamila, faisal, daskarno, faizal, suhaimi, mariammah, ganeshkaran... bla bla..aku dah lupa...

form 2A1 (1993)... sape ek guru kelas... aku lupa ah...

kawan kawan aku masa ni pulak... ha... pompuan dulu...

rohaiza, aida halila, ruby salnizam (skang keje kat bank rakyat), nur 'azliza, rosmaliza, zuriyah, ng yee hong, ng yee yong, phua mei chen, fitriyah...yong pei yee, chiam chuwi khim, norhayati,

lelaki lak.. zamri mohamad, sharul anuar, fendy (tingat bawak gitar kitorang nyanyi lagu offspring... tahun akhir kot..lepas SPM...), shahir, azharuddin, gopinath, zulkifly (zul JKL fame at radio muzik dulu), saravanakkumar....

byk ah lupa...

form 3A1 (1994)
form 4A1 (1995)
form 5A1 (1996)

nnt lah aku edit.. lupa seh...

nak balik KL, nak selongkar majalah lama... majalah cahaya...

No comments:

Post a Comment