Wednesday 3 December 2008

hero hero hero

wargh dah kul tiga pagi... aku belum tido lagi... ketiga tiga hero aku... dah terbongkang... apasal lak tak leh lelap mata nih... nak cari artikel ttg adsense malas pulak...

apa labun?...

lately haziq addicted to watch playhousedisney@astro... aku tak pulak larang.. bahkan aku sokong... bukan mengkhayalkan pun... the positive affects... he learns thru watching... hurm... english as a second language... so being prepared is much much better...

tapi den tak lupo asa uso den... den tau nya cakap minang kobau... den akan ajar anak anak den bahaso nenek moyang den... tapi den tak sebolah kan kuargo den jo nya... den akan ajar juo anak anak den bahase kuale... yeop!!!

eh aku nih kalau berkarya laku tak novel aku... nak ty atie ler... (shes ma fren... shes gud... shes humble...)... suami ati ahadiat akashah... hurm... laku tak eh?... last aku jumpa kat opis dia kat wangsa maju... eh... ye kot.. aku ikut je shidah bawak... dengan ngan nz opis dia... agak agak laku tak?... aku mmg nak ty diat masa jumpa tuh... tp diat bz ah ngan suami norhayati iberahim (novelis)... org tgh deal buat bisnes.. aku sibuk nk ty pasal keberbakatan aku nak mengarang... bm pun takat 2 je... ada hati...

mana geng burung hantu aku malam nih... tak online ke... jom ar chat... nak ty banyak mende nih... nak ty pasal kengkawan... aku ni tak bekerja... ada masa aku ngadap tenet... ntah apa aku cari aku tak tau... sampai si hakmal suh aku belajar buat ad sense... nnt lah... mood belum mari...

isnin raya...
bilalah aku nak ke tanah suci mekah... sayu nye... serious... sayu nih... berlinang air mata...

nak buat bisnes... aku nih pemalu... malu sgt... ah bosan

No comments:

Post a Comment