Wednesday 24 December 2008

mumbling...again...

huh... geng burung hantu ramai pulak malam ni eh!!!

yang aku pulak sedang menunggu set ke-2 pakaian di dalam pembasuh pakaian tu setel... 4 set malam nih... sambil tu le aku ngadap tenet... pembebel nih...suka basuh memalam sbb anak anak tak kacau.. n tak kacau tugasan lain di siang hari...

hurm...

pagi nnt.. tak sampai 8 jam lagi aku akan ke klinik desa... bawak izz emir haq...actually...next check up should be on wednesday last week.. postponed daaa... ayah haq sibuk...

eh lupa pulak aku

alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah....akhirnya dia n team dapat menyelesaikan tugasan mereka ke arah ISO dengan hanya 3 ncr... NCR=Nonconformance Reports...corrective action kot... so boleh dpat sijil lah nih...sijil ISO.. macam nak amik SPM jek..nak amik SPM pun tak sehebat penangan ISO tau!!!

so muka berkeladak dah hilang... hilang bersama angin lalu...

wah...esok nak kene ngadap jururawat masyarakat pulak... demi kesihatan anak anak ku gagahi juga...(macam sakit pulak nak bergagah gagah bagai..cepuk kang!!! :P)

sampai je entrance... masuk...amik nombor... kepilkan pada kad biru anak... peh tu tunggu lah JM (jururawat masyarakat) panggil no giliran... lepas tuh bukak baju baby... timbang.. ukur lilitan dada..ukur lilitan kepala...ukur ketinggian... then melangok le dalam sejam... kadang dua jam... memerhati dunia sekeliling yang dipenuhi dengan ibu ibu dan anak anak... aku sudah pasti dengan izz emir haq... si ayah akan melaksanakan misi menjaga haziq amirul haq... siapa lah insan insan yang akan aku jumpa esok hari ye?... hurm...

lepas tu kmai merancang nak ke kolam renang MBMB... saje je... lepas kepompom bosan...duk umah je apa barang...

ntah bila agaknya nak bertolak ke Ulu Yam.. cuti sekolah je lah mak aku tuh duk ulu yam.. bukak sekolah duk le balik.. kat jalan kelang lama tuh... so umah kat kampung kosong lah balik...

ada sesapa ke yang nak sewa?... iklan jap...

he he

angah pulak hari khamis nih... dia gerak ke kedah.. nak buat cukur jambul anak dia kat sana...

sunyi ah rumah tuh... sariza sudah pulang ke pangkuan keluarga...

tinggallah mak aku n maktam... bersama adik bongsu ku si azimah... bertiga lah mereka... aku n haq family kemungkinan besar ke Kuale Kangsar...

ada dogheyan idak?

teman ngidam nih... ;)

tak lama lagi jerk...

adik aku si azimah akan mendebarkan jantung nye... dup dup dup... result PMR akan kuar... bila eh?... nak cari jap...

sume tak leh pakai..tgu ler... announce dari bilik berita

No comments:

Post a Comment