Sunday 22 February 2009

cerita dari orang yang rajin skodeng

skodeng...

hari ini aku skodeng.. skodeng baby blue.... si pocoyo.. wahahaha...

tak de lah.. aku suka skodeng... dah tak de kerja.. bukan skodeng yang tak senonoh lah..

ada lah.. mana leh cite...

tapi aku nak cerita salah satu dari agen penyiasat aku kat satu tempat nih... tenat di rahsiakan... nnt kena tahan ISA pulak....

dalam aku merayau... aku ke sana ke mari.. saje je... melangok sana sini.. terjumpa sorang minah nih... kenal!!! masa kat WCIT kat KLCC...blog dia... eh mana leh bitau.. nnt pecah rahsia.. dia kena buang keje.....

eh ini semua mengarut je taw.. kan aku suka skodeng...

kes satu:
ada seorang lelaki ... dia ni seorang lelaki... tinggi... mempunyai musuh yang berdua orang... sepasang... apa kes aku tak tau... sepasang musuh menceritakan hal yang buruk tentang seorang lelaki... (tak de ke cerita positif?).... diburukkan aje seorang lelaki itu... musuh yang sepasang itu ada pistol oooo... di tembak aje... rebah jatuh ke tanah lah seorang lelaki itu... bila nak bangun balik... seorang lelaki itu sudah down... tiada lah semangat.... tapi... pk lah sendiri

kes dua...

aku tgk expose mistik dan merayau cari artikel ttg isu guna bomoh...

ada jugak manusia manusia kat bumi nih pakai bomoh utk tujuan nak tundukkan pompuan lah... kasi org suka lah... kasi bos rapatlah... senang dapat keje lah... kasiperniagaan orang lain lingkup lah...

hurm.. tapi suami aku tak gitu pulak.. lepas grad terus je dapat keje... tak de pulak guna guna nih...

kalau betul lah kan.. aku pun nak jugaklah guna khidmat khidmat gini... sng aku nak dapat keje...

apa kata korang?

------------------------------------
rentetan dari menonton expose mistik
tetiba aku teringat...

seorang ayah.... bekerja di Perbendaharaan... di serang secara halus...
ye lah... dah doktor suruh tengok cara tradisional... cara moden sume tak sakit... cek sana sini semua normal... darah ok...

keji sungguh kawan ayah aku... di serang secara halus... busung... korang tau cemana seksa orang kena busung.. aku dan keluarga je yang tahu... kerana gaji dan ayah aku rapat ngan bos dia... itu pun leh jadik hal...

memula ayah aku tak percaya dengan perkara ngarut begini... katanya tahyul...

setelah ustaz yang dia pergi berubat terangkan keadaan dan memberi sedikit gambaran tentang kawannya yang menyerang... ayah aku terkejut... tak sangka...

ah malas nak cite... stop.

No comments:

Post a Comment